Vaderdag (We love daddy)

Het is alweer bijna vaderdag en ieder jaar is het weer een klus om iets origineels te bedenken. Mijn motto is namelijk dat het niet te veel geld moet kosten. Niet dat ik ze geen duur cadeau gun, maar omdat moederdag en vaderdag eigenlijk commerciele feesten zijn, in het leven geroepen door winkeliers om zo hun omzet te verhogen. En ik vind dat zelfgemaakte cadeau's waar liefde en aandacht in zit, vaak het leukst zijn. 

Met dat motto in mijn hoofd, maakte ik deze foto drie jaar geleden. Ik had oorspronkelijk de tekst echt onder de voeten geschreven, maar met beweeglijke kinderen, werd dat niet even duidelijk. Uiteindelijk heb ik met een foto bewerkingsprogramma de letters onder de voeten geschreven.



En dat gaf dit leuke resultaat. Even een afdruk maken, ljistje erbij kopen of, nog leuker, maken en het cadeau is klaar.

Wedden dat je vader er super blij mee is.

Liefs,
Willeke


Reacties

Leuk! Je brengt me op een idee voor de verjaardag. Ik like hem even niet op fb anders ziet hij het al ;-).
Leuk! Ben benieuwd naar het resultaat